Der findes mange måder, man kan reklamere for ens virksomhed på. Man kan bruge internettet, trykte materialer eller Word-of-Mouth marketing. Det vigtigste er at man skaber opmærksomhed omkring brandet og virksomheden, som i sidste ende forhåbentligt fører til brandgenkendelse. Mange virksomheder gør ligeledes brug af reklameartikler til at profilere sig, som f.eks. T-shirts, keyhangers, krus, kuglepenne, muleposer, USB-stik og meget mere.

Keyhangers er en populær reklameartikel

Der findes et væld af forskellige relameartikler, der kan være med til at profilere en virksomhed. Man får det bedste resultat, hvis man kombinerer flere af dem på samme tid. Det vil sige, at hvis man f.eks. er på en messe, kan det være en god idé at få trykt nogle brochurer, flyers, visitkort m.m., som kan deles ud til besøgende og interesserede, men udover det kan man også have andre giveaways klar. Man kan f.eks. få trykt T-shirts med firmaets slogan eller logo, men det kunne også være krus eller termokrus med tryk, kuglepenne, små slikposer, muleposer eller noget helt andet. Udvalget er stort, og det er kun fantasien der sætter grænser.  Det vigtigste er, at folk tager en ting med hjem, der bærer dit logo og navn.

Keyhangers er en populær reklameartikel hos mange virksomheder, og det er der mange gode grunde til. Det er nemt at ligetil at få trykt både virksomhedens logo og navn på dem, og så er de små og håndterlige. De er ideelle, når det kommer til at skabe opmærksomhed omkring virksomheden eller brandet til stort set alle slags events og begivenheder. Eller til hverdag. Hvis man vil skabe brand awareness eller kendskab til en virksomhed er reklameartikler altid en god idé.

Hvorfor skal man vælge keyhangers til at reklamere med?

Hvorfor kan man med fordel vælge keyhangers som en giveaway eller firmagave? Ofte har man til messer eller konferencer brug for at bære identifikation, både for at vise, at man hører til på konferencen eller til eventet, men også for at vise hvilket firma man repræsenterer. Desuden skal man på mange kontorer i dag bruge et elektronisk kort, der skal swipes, for at få adgang. Det vil sige at kunderne selv efter eventet kan få glæde af keyhangers med tryk og logo, da de vil kunne bruge dem på deres eget kontor. På samme tid vil et være en fortsat reklame for din virksomhed.

Når man skal designe en keyhanger er det derfor vigtigt, at den er pæn og enkel, da der er større chance for at den vil blive brugt. Hvis den er alt for opmærksomhedssøgende, vil den højest sandsynligt blive lagt til side. Derfor er det bedst at vælge en ensfarvet keyhanger, evt. i blå eller rød, alt efter hvad der passer bedst med logo og tekst. Der findes forskellige materialer, og man kan vælge, om den skal være justerbar, smal eller bred. Desuden skal man passe på ikke at fylde for meget tekst og indhold på den, da det vil virke distraherende, og fjerne opmærksomhed fra budskabet.